Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Βιώνοντας τη δημιουργική γραφή!
Όταν ήμουν τεσσάρων ετών, μια αρκούδα προσπάθησε να μου δαγκώσει το πόδι! Την τελευταία στιγμή το μάζεψα, ενώ ταυτόχρονα χώθηκα ολόκληρος κάτω απ’ το σεντόνι ! Ένα διπλωμένο κουβάρι που έτρεμε από φόβο, περιμένοντας το τρομακτικό άγγιγμα της αρκούδας με το βλοσυρό βλέμμα. Έτσι έβλεπα εκείνη την αρκούδα –παιχνίδι κατά τα άλλα- που κανονικά έπρεπε να βρίσκεται καθισμένη και ακίνητη στο σκαμπό και όχι να στέκεται όρθια, στην άκρη του κρεβατιού, κοιτάζοντας λαίμαργα το γυμνό, ξεσκέπαστο πόδι μου.
Λίγο πριν την ασφυξία, αποφάσισα να εξέλθω κάτω απ’ τα σκεπάσματα, ανακαλύπτοντας πως ο κόσμος ήταν έτσι ακριβώς όπως τον άφησα πριν πέσω για ύπνο. Αυτό νόμιζα τουλάχιστον… Γιατί, πριν προλάβω να κλείσω τα μάτια μου, εμφανίστηκαν εκείνοι οι δυο απρόσκλητοι επισκέπτες!
Τι νύχτα κι εκείνη; Ήταν όραμα; Η μήπως ένα ολοζώντανο όνειρο; Ένα όνειρο που ποτέ δεν ξέχασα. Χρειάστηκε να περάσουν 38 ολόκληρα χρόνια μέχρι να μου δοθεί μια εξήγηση. Από την ίδια την ψυχή μάλιστα, κι ενώ έγραφα το βιβλίο «Ο καθρέφτης της ψυχής!»
Μια γνήσια, αληθινή εμπειρία επικοινωνίας, που μεταφέρθηκε στο βιβλίο, αυτούσια, έτσι ακριβώς όπως δημιουργήθηκε.
Δεν ήταν δυνατόν, να μην την συμπεριλάβω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου